söndag 3 mars 2013

Vårlängtan



Jag längtar efter vår och varmare väder, fast det gör väl de flesta
just nu skulle jag tro. 

Att få slänga på sig en enkel klänning
eller en kjol och ett linne eller top, bara ben och barfota
i ett par skor, håret uppsatt i en slarvig knut eller en tofs.
Ta en cykeltur och känna den ljumma vinden smeka kinden.





 Älskar den här klänningen, någon som vet var man kan
hitta den?



Ett par enkla skor.


 En supercool herrcykel i turkos...jaaaaa tack :)
helst med en fin cykelkorg full av härliga blommor...


Med en skinnsadel naturligtvis.



Och en härligt slarvig knut.

Alla bilder från Pinterest.


Snart snart hoppas jag att värmen kommer.
Behöver det just nu känner jag, fast jag kanske får nöja mig med
att ligga här under täcket ett tag till...





Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar