söndag 17 mars 2013

ZARA klänning



När jag är i Göteborg blir det alltid en kik inne på ZARA.
Älskar den affären, de har så mycket snyggt, både till stora och små.


Eftersom två av barnen var med igår så fick man gå igenom
affären snabbt...men jag fastnade för en otroligt vacker
klänning, som jag hann prova. Den sitter fast på min hornhinna och vill
inte släppa taget! Fast jag skulle göra om den lite om jag köpte den.


Såå snygg bak.


 Fast jag gillar inte broderierna. Men med ett nytt "märke" i guld,
hoppas jag att man kan hitta i någon sybehörsaffär, så skulle den bli ljuvlig!


Hellång, det gillar jag! Den var jätte fin på.

Dit vi ska åka på semester, om några veckor, finns också Zara där
det är billigare att handla. Så då ska jag gå in och köpa
denna vackra klänning. Tänk så snyggt till solbrännan :)


Nu ska vi iväg till några vänner och bli bjudna på brunch!
Åhh va gott...mmmm.




Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar