fredag 29 mars 2013

Födelsedagskalas



Idag fyller mina tvillingar 8 år, hjälp vad tiden går fort!
Alla våra tjejer fyller år på samma vecka, så det blir många
kalas, men detta var det sista.

Fanny sa när vi kom upp i morse med presenter och sjöng, att de hade
legat och väntat jääääääätte länge och undrat när vi skulle komma.
Kom ihåg det när jag var liten, det var ju jätte stort när man fyllde år.


Mina flesungar, tänk att jag aldrig får dom till att vara med på kort
utan att tramsa...fast jag är rätt tramsig framför kameran jag med :)


 Storasyster, idolen, kom med paket. "Gör dina egna tvålar", det var uppskattat!


 Tårta i marsipan fick det bli, och varsin ros...mums.


 Maja i nya hårbandet hon fick i present av Fanny.


 Rockringar fick de också, som skulle provas såklart.


Sen gick alla ut för att testa det nya långhopprepet, ja inte är det varmt ute idag.


För ett år sen så var det sommar värme ute. Tjejerna kunde ha sitt kalas ute på altanen
i sommar klänningar...snacka om skillnad.

 Hi hi hi här har Fanny tappat massor av tänder, för ett år sedan.


Dukade på altanen...innan den målades om, shit vad den såg ut...hualigen!


Grattis mina älsklingar på eran 8 års dag!!!
Älskar er massor.



Kram


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar