söndag 17 mars 2013

Snart semester



Inte långt kvar nu, inte alls...:)
Snart åker jag och min sambo till varmare breddgrader,
det ska bli såååååå skönt, särskilt efter de senaste omtumlande
månaderna. Jag längtar så det gör ont i kroppen!



Men innan vi åker så behöver jag fixa några saker, 
som typ en ny bikini och sommar skor, inte så lätt som jag trodde!!!
Vet att jag är ute ganska tidigt på säsongen vad gäller utbud på bikinisar
och sommar skor, men något borde man ju hitta kan man tycka.

Så igår drog vi ner till Göteborg, där finns det ju nååågra mer
butiker än här hemma, men hittade inget :(

Eller joo visst fanns det några bikinis, men inte för min kropp.
Det är ju bara att inse att man får gå på "tantmodellerna" nu...
Fyyy fasen vad tråååååkigt!!!
Men man vill ju inte gärna skrämma folket där nere på semestern
genom att visa sig i nån tjorvig bikini som täcker typ en tredjedel
av mina bröst! 
Så det fick bli en svart "tant överdel", i den ser det iaf ut som om
mina bröst inte är några "tantbröst"...

 Men jag hittade ingen underdel, så letandet går vidare, men en svart vanlig
underdel kan inte vara så svårt att hitta, eller?! Bikini överdelen hittade jag
Lindex.



Men något som jag "råkade" springa på var lite snygga underkläder.
Blir perfekt till semestern :), hittades på H&M.


Så idag blir det till att leta sommar skor på nätet.
Nån som har tips på snygga skor får gärna hojta till!!!
Vill ha platta sandaler med lite bling, inga vandrar sandaler typ Ecco,
och sen behöver jag några finskor med klack, ej platå.


Ha en fin söndag!





Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar