söndag 24 februari 2013

Fitline



Har sneglat på Fit Line ett tag och fick några burkar
av en vän igår. Prövade detta nu på morgonen.
Men efter en liten stund så kände jag hur det började bränna i hela hårbotten,
jag kände hur det började hetta i ansiktet.
Gick och kollade in mig i spegeln eftersom sambon sa att jag var
knallröd i ansiktet. Han hade rätt, jag var röd i hela ansiktet och alldeles
varm, även på öronen. Blev även rödprickig på halsen.
Vet att detta ska sätta igång blodcirkulationen, men hallå ska man
behöva utstå detta??

Någon som har mer erfarenhet av detta, tacksam om ni kunde
dela med er av era erfarenheter?!


Detta är vad jag testade, tänkte att det skulle vara bra nu
när jag kommit igång med träningen igen.




Sen laddade jag upp med en god och stadig frukost,
ska snart iväg och träna :)


Skulle behöva köpa lite mer träningskläder också.
Får nog bli en sväng till stan senare idag. Det är ju så mycket roligare att
träna om man har lite fräscha kläder, eller hur?!


Önskar er alla en finfin söndag!




Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar