söndag 3 februari 2013

Vita och turkosa toner



Vad tyckte ni om Melodifestivalen igår?

Både jag och barnen var inte direkt imponerade måste jag säga.
Mellanakten var det som lyfte hela programmet.



Solen skiner idag med...såå härligt.
Jag får sånt sug efter härligt vita och turkosa färger när det
närmar sig vår och sommar. Jag blir otroligt glad av dessa lätta färger.















 Dessa underbara liljor är varken vita eller turkosa men men...
jag känner våren spritter i kroppen ändå.


 Solstrålarna letar sig in igenom de smutsiga (gaaaah fy vad smutsiga dom är)
fönstren och lyser upp hela rummet.








Tar fram mina gamla tidningar för att få lite inspiration för kommande
vår och sommar...kan liksom inte vänta på att årets vårnummer kommer
ut i butik eller i brevlådan.


Önskar er en underbar söndag.
Ta hand om er!



Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar