tisdag 8 maj 2012

En speciell dag


Idag är det ingen vanlig dag...det är den 8 Maj!
Denna dag är kärlekens dag, iallafall för mig :)
Det var nämligen på denna dag för tre år sedan som jag träffade mitt
livs kärlek, min älskade sambo.

Det var kärlek vid första ögonkastet,
som en Hollywood film, fast på riktigt!

Det känns som om det vore igår vi träffades, samtidigt som det känns
som om vi känt varandra i hundra år. Vi har gjort så mycket tillsammans,
inte många dagar som vi varit ifrån varandra på de här åren.
Älskar att vara tillsammans med honom, han gör mig hel!

Det pirrar fortfarande i magen när jag tänker på honom.
Jag har verkligen träffat min dröm man, han har allt jag någonsin
önskat mig av en man. Han är den bästa för mig!
Vill dela resten av mitt liv med honom och hoppas att vi en dag
gifter oss...(vet att han läser min blogg :)) snart!



Världens bästa.
Kortet är taget för snart två år sedan, på hans mammas 60 års fest.

Vi får fira när vi är i Dubai älskling, snart åker vi :)




Önskar er en kärleksfull dag



Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar