torsdag 31 maj 2012

Välkommen regn!


Hej på er, hur har ni det?

Sitter i soffan och gror på tv...det är inte ofta som jag sitter framför tvn.
Utanför vräker regnet ner, det har det gjort ett bra tag nu.
Gillar inte att det regnar i vanliga fall, fast nu är det riktigt riktigt bra att det öser
ner! Det är såå mycket pollen överallt och det försvinner när det regnar, eller blir mindre iaf.
Både jag och min son lider av pollen allergi, inte roligt alls :(
Sen är det rätt mysigt när det regnar, det blir mörkt, man kan tända
härliga doftljus (älskar ju doftljus), sätta på sig en kofta och ett
par tofflor och sitta nära nära sin älskling!
Det är mysigt tycker jag :)


Imorgon är det veckans bästaste dag, fredag, wiiiihooo
Då ska jag och alla barn gå på kalas. En fin vän och hennes dotter
fyller år och det ska firas!

Bild från Pinterest.


Ses imorgon



Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar