lördag 5 maj 2012

Helg


Gick upp aptidigt för att dra till jobbet och jobba
mellan 6-12 idag. Det var bra mycket kallare i morse än igår när
jag cyklade. Vantar och mössa fick jag allt ta på mig...i maj!!
Men hatar att frysa så då byltar jag hellre på mig. Känner ingen trötthet än 
så länge, men det kommer kan jag lova, slocknar väl i soffan ikväll när vi
har lördagsmys. Jag är hopplös...somnar så lätt i soffan på kvällen.

Hur är vädret hos er?

Här är det fram och tillbaka...sol, regn, blåst, hagel, blå himmel.
Hade hoppats på att kunna måla färdigt på altanen men det är för kallt.

Sitter inne i soffan och myser med sambon...vi har precis bokat
några nätter på hotell, ska bli underbart! Snart ska vi nämligen åka på lite 
semester, bara han och jag :) Vi kommer bo både hos vänner och på hotell.

För tredje året i rad så åker vi till helt underbara Dubai :)
Har ni aldrig varit där så måste ni åka dit!

Längtar!!

























Nu tar vi lördag och drar till godisaffären för jag vill
ha saltlakrits!


Ses senare



Kram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar