torsdag 10 maj 2012

Packning och småfix


Hej på er i regnet. Fy vilket trist väder.
Men det blir det snart ändring på...vi packar det sista just nu.
För imorgon drar vi till varmare breddgrader, betydligt varmare, 
närmare bestämt runt 40 grader varmt...

Dubai here we come!
Det ska bli underbart, jag längtar så :)

Så för att känna mig extra fin på semestern så åkte jag till min fina vän,
som har en egen salong, och fick mina naglar fixade!
Har nämligen ett jobb där det inte går att ha fina naglar, jätte trist.

Här Var jag och fick mina naglar fixade!


Är såå nöjd,,,tack snälla! Hon satte dit några små stenar också,
de syns inte så bra på kortet, en sitter på ringfingret och två på tummen.

Passade på att köpa med mig en tvål och en handkräm också,
de doftade ljuvligt av björnbär...mmm.


Nu tar jag mig ett glas rött och firar att vi åker 
på semester imorgon och ordnar det sista inför resan.



Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar