måndag 7 maj 2012

Pysseldag


Idag är jag hemma med en sjuk Maja. Hon fick krupphosta igår
och hostade hela kvällen och halva natten. Då blir det till att vara
hemma och ta det lugnt, vilket är lättare sagt än gjort.
Men sen kom hon på att hon ville pyssla lite, det går ju alldeles 
utmärkt. 


Hon fick nya jumpaskor igår och då fick jag ABSOLUUUUT inte kasta kartongen,
för den skulle hon ha till sin Monchichi. Hennes syster gjorde nämligen
ett hem till sin Monchichi igår. Så idag tog hon fram kartongen och fixade
ett fint hem till honom. 


Han blev jätte glad för sitt hem :) Oj vad stökigt det var på
bilden...sambons sockar ligger ihop knölade, kartonger
och resväskor står huller om buller...jaja det är inte alltid
städat hemma hos oss.




Tittut...vad förvånad han blev nu när han fick ett hus,sa hon.
Hon är ju för rolig min lilla skrutta.


Nu ska vi göra armband...bara jag hittar alla pärlor,
har ingen aning om var jag lagt dom efter flytten!


Ha en fin dag alla



Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar