måndag 28 maj 2012

Lek och presenter


Hej hej alla fina donnor!
Ber om ursäkt att jag inte bloggat, har haft fullt upp och sen
varit helt slut, somnade i soffan igår, som vanligt...

Här kommer lite bilder från helgen :)


Den nya (sen några veckor tillbaka) studsmattan är poppis.
Roligast är ju när vi vuxna är med och hoppar...jag gjorde
ett tappert försök i helgen men blev yr, är ju både bilsjuk och båtsjuk...
kan även nu även tillägga studssjuk! Men sambon klarar detta galant!


Rolig bild när sambon liksom är lååångt ner i mattan :)



Efter en hel helg med utevistelse i solen så måste man fylla på med lite salt, inte bara vätska,
i form av salta pinnar, vilket är väldigt gott. Kul att leka med pinnarna också!


Man kan vara en "Vasstand"



Eller bara apa sig, väldigt vanligt i vår familj :)


 Tjejerna spelade krocket.



 Inlevelse har de iaf.



Vilken stil alltså :)


Igår var det ju mors dag! Ni blev väl uppvaktade tjejer?!
Detta fick jag av våra barn :)








En jätte fin tårta...som jag köpte själv...
Den var riktigt god...och jaa jag fick rosen :)



Efter jobbet idag så cyklade jag ner på stan tillsammans
med de två barnen som är hemma denna vecka, Tuva och Vilmer.
Vi skulle nämligen leta efter kläder och skor till skolavslutningen.
Hittade skor till Tuva, det blev två par, ett par svarta och ett par gråa
ballerina skor. Jätte fina var de! Sen gick vi och åt god mat på
ett mysigt ställe tillsammans med fina vänner :)

Jag hittade också ett par ballerina i blommigt tyg.


 Visst är de söta?!


Passar bra till mina bruna fötter och somriga nya byxor,
som jag köpte i Dubai :)
Billiga var de också! Och det gillar vi...här hittade jag skorna.


Nu ska jag kolla in på era bloggar, hann ju inte det i helgen heller...

Önskar er en fin kväll



Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar