tisdag 7 februari 2012

Att vara redo

Pust å stön, äntligen är det färdig städat, det doftar rent av Ajax och Vim...
men jag efterlyser lite andra dofter som känns rena och blommiga, gärna snygga flaskor, så att man kan ha de stående framme på bänken i köket eller i badrummet hela tiden. Så då är det ju ännu lättare och roligare att städa, så slipper man vänta på att man får ett infall bara för att sambon drar till France...
Någon som har några tips på snygga städflarror??!!


Nu ska bara självaste madammen också bli ren efter allt pustande och putsande, sen ska jag likt en förförisk gudinna lägga mig i sängen bland alla mina kuddar och fluffiga täcken, med så där lite slarvigt uppsatt hår och väldoftande kropp vänta på min kära sambo...



...fast mest troligt är det väl att jag ligger och sover när han kommer hem...


Bilder från Google.


Ha det bra, vi ses!


Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar