lördag 25 februari 2012

Pizza och en italienare



Här vankas det pizza minsann till tonerna av denna underbara italienare.
Drömmen är att få åka till Italien, gå på fotboll,  konsert med Eros Ramazzotti, bo på nåt mysigt hotell, äta äkta Italiensk mat, dricka vin och få shoppa tillsammans med min sambo.
Men tills dess får jag nöja mig med egen gjord pizza, lådvin och cd skiva...japp



Medans jag fixade pizzan så kom sambon med ett glas vin och så norpade jag några nötter...härliga lördag.












Gröna nyanser hittades idag i form av små snödroppar i trädgården...vårtecken :)
Vi tog en långpromenad tidigare idag tillsammans med barnen i vårsolen, det var hur härligt som helst, förutom blåsten då.


Snödroppar.


Igår fyndade jag två söta ljuslyktor, gröna, på rea i en jätte fin blomsterbutik som ska läggas ner här i stan, de har blivit uppköpta av en bank (det är ingen direkt bristvara på banker i denna stad!), trist tycker jag.
Fick ett doftljus, också i grönt, igår av några vänner som var här på mitt Pomp de lux party. Det doftar underbart...mmm.


Bortse från att fönstret ej är målat och skräpet utanför på altanen!!





Lite bilder från min sons rum.
 Det gröna finns tydligen här med...inget medvetet, såg det nu.






Världens skönaste lakan kommer från Beach House, ett måste i var mans hem.



Några nya kuddar i oblekt linne.

 Den randiga (ej linne) Lexington, med knyt har jag sytt, de vita Beach House, den långa och den med blå rand H&M.



Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar