måndag 20 februari 2012

Sommarklänningar


Är ute efter en fin klänning till mig som jag ska ha på min dotters studentfest, men hittade flera härliga sommarklänningar,och en del annat istället. Vill ha dom allihop! Det finns en fin webshop som heter Biskopsgården, älskar den, de har så otroligt mycket fint som jag vill ha!

 Branting.


European culture.


Chill norway.


Monkey glasses


By Koah.


Shorts från Custommade.


Please jeans.


Mellow rose.

Man längtar så efter vår och sommar när man ser alla dessa fina kläder! 
Det finns även en hel del kvar på deras rea...värt att kika på :)



Chill norway hemsida hittade jag även dessa underbara finingar. De får gärna komma hem till mig!





Såg även den HÄR på en annan skönhet.


Såå fräcka brallor...I like a lot!


Ses i morgon ladies!


Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar