onsdag 15 februari 2012

Inredning


När vi flyttade in i vårt hus i november förra året så insåg vi rätt snart att mitt köksbord (180x100cm) var på tok för litet. Inte för oss som familj, men för köket, som är jätte stort. Kommer det gäster så får vi inte plats runt bordet heller. 
Så när vi var på Formex mässan i januari så såg vi köksbordet som skulle bli perfekt hemma hos oss!
Det kommer från Pb Home och är 350x120cm, går att minska om man inte är så många. Det har vita patinerade ben och bordsskivan är av gammalt virke, så läckert. Det ska vi bara ha...men kanske inte till det priset, för det kostade skjortan och halva byxan!!




Men det är bara att börja spara eller så kanske man ska köpa sig en lott och hoppas på tur :)


Jag älskar Pb Home, vi har redan två stora skåp därifrån, ett i köket och ett i sovrummet, men vill ha fler.
De har otroligt många fina möbler, speglar, bord, lampor, ljusstakar m.m. Skulle vilja ha en helkroppsspegel stående på golvet i vår framtida hall i glasverandan. Den är 210x108 och så maffig.

Finns även i vitt.


När vi har fixat ordning på vinden och inrett den som ett enda stort sovrum till oss så skulle jag vilja ha även detta skåp, där vi kan lägga in våra kläder fint på hyllorna.

Fast jag vill nog ha det i en beige färg.



Fina detaljer, som dörrhandtaget.






Jag drömmer vidare!



Kram





1 kommentar:

  1. Hej! Så fint bord, ni måste ju ha ett gigantiskt kök!
    Kram Jea

    SvaraRadera