onsdag 8 februari 2012

Lill lördag

Den här dagen kändes mycket bättre...

Vaknade bredvid min älskling som hade kommit hem nån gång under natten.
Nu är allt som det ska hemma, förutom mina små som är på semester med sin pappa.

Åhh jag saknar er !


Middagen intogs nere på stan för att vi hade något att fira :)
Jag blev så mätt och det var så gott.
Nu sitter vi här med varsin dator och brasan sprakar i bakgrunden. Det är tur att man har en kakelugn i köket sådana här dagar när det är kallt, för det är det verkligen. Ja, inte så kallt som det var härom dagen men ändå. Jag går ju inte ut utan mina super-duper-varma-fårskinnsfodrade-snöskor-som-man-nästan-blir-svettig-i...även fast man går på restaurang. 



Det finns en underbar låt som jag gått och nynnat på hela dagen.



Laleh är helt fantastisk tycker jag. Lyssna och njut!


Trevlig lill-lördag


Kram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar