måndag 10 december 2012

Dans och träning



Har fortfarande problem med att ladda upp bilder...
jätte trist, jag vet.

Hoppas ni haft en bra helg, det har jag, slappat och tagit det
ganska lugnt. Förutom att jag tränat och varit på dansuppvisning,
oj vad duktiga alla eleverna på dansskolan var!
Det var jätte roligt att titta på alla olika dansstilar, det sprätte i mina ben :)
Mina tjejer var med och jag är sååå stolt, de
var sååå duktiga!
Hela uppvisningen videofilmades och jag beställde DVD:n,
roligt att få ha första uppvisningen filmad.



Hade hoppas på att få visa fina bilder från dansen,
men det går inte att ladda upp nya bilder...gaaaaaahh
Men det får bli denna istället, från i somras när vi var i Norge en
väldigt regnig dag. Mina fina tjejer :)


Denna veckan ska jag gå till och från jobbet, 40 min enkel väg.
Igår fick det bli en PW och sen styrka med armhävningar, sit-ups,
ryggövningar, knäböj och utfall. 
Idag blev det en lite längre PW plus att jag gick till och från jobbet.
Såååå skönt!

Nu blir det soffan och kolla lite tv.



Kram


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar