torsdag 20 december 2012

En ryggknäckare sökes



Just nu skulle jag kunna ge vad som helst för att någon
vänlig människa kunde fixa min rygg.
Har så förbaskat ont, i vissa lägen hugger det till mellan
skuldrorna precis som om man får en kniv instucken där...
Inte för att jag fått en kniv i mig nån gång,
men ni fattar vad jag menar!
Ibland hugger det till varje gång jag andas,
rätt jobbigt att hålla andan tills man blir blå i ansiktet, känner
mig som gammelsmurf, lika blå men inte lika skäggig dock.

Är fortfarande sjuk och känner inte att det blir så mycket bättre,
har liggsår vid det här laget, detta är ju toppen!


Kanske skulle tröst shoppa lite på nätet.

Klänningen i silke från Odd Molly har jag suktat efter länge nu...


 Ett par röda skinnstövlar vore såå snyggt, även efter jul!


 Alltså den här lampan skulle jag kunna dö för...bara jag får se den lysa
en liten stund här hemma först tack.


 Det här koskinnet har nån redan köpt, tusan också, men vill ha något liknande!


Snygga boots kan man aldrig få för många av :)


Ett underbart parasoll från Tofsar & Ting, levereras inte förrän i
vår men vad gör väl det, behövs ju inte just nu.


Redan nu känner jag mig lite lite bättre...
iaf i fantasin.



Kram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar