tisdag 18 december 2012

Sjuk och inspiration



Fyy vad trist det är att vara sjuk...blääää.
Har knappt sovit något i natt för att det gör så ont i halsen varje 
gång jag sväljer, som om något djur med långa klor drar
dom upp och ner i min hals...ni förstår precis va?! ;)
Ligger nerbäddad i soffan under ett tjockt täcke, med nya tidningar,
datorn, halstabletter, mobilen, kollar på Peter Jöbacks julkonsert
på dvd(som jag fick med när jag köpte hans bok)
och tycker synd om mig själv...

Så synd om mig är det väl egentligen inte, men gillar inte att
vara hemma från jobbet och inte orka göra något!
Vill ju fortsätta med renoveringen i Fannys rum, men det får vänta.
Samtidigt är jag inte färdig med julklapparna och det har jag lite
smått panik över.

Har ni mycket kvar eller var ni färdiga redan i September?!

Jag måste bli bättre på att planera.


Fördelen med att vara hemma är ju att man kan hinna kika
in hos andra fina bloggare, det finns visst hur många som helst.
Oj vad man får mycket inspiration!
hittar ni en tjej som bor i ett jätte fint hus tillsammans
med sin familj, kika in vetja!






De här bilderna är från ett annat fantastiskt hem,
sååå coolt!
Vill ni se mer, gå in här.

Önskar er en fin dag!



Kram


1 kommentar:

  1. Oj oj oj, vad glad jag blir av dina fina ord och kommnetaren på min blogg. Vad roligt att du hittat in till mig och jag numera till dig... ;) När jag läste dagens inlägg blev jag nyfiken och klickade mig vidare... Haha, det gjorde jag ju rätt i - tack söta för att du rekommenderade mig och min blogg. Väldigt kul att du gillar den och hoppas jag kan inspirera. Jag kommer absolut följa dig och dina äventyr! Stor kram Therese Ps. Krya på dig, förstår känslan och det är verkligen ogilla på den! Hoppas snart du mår bättre!

    SvaraRadera