onsdag 19 december 2012

Ytterligare en dag i soffan



Är hemma från jobbet idag med, är inte kry alls.
Har knappt sovit på hela natten, hostar, la mig i tv-rummet så
att jag inte skulle störa resten av familjen.
Har även fått en låsning i ryggen mellan skuldrorna, inte
roligt alls...
Men jag kurerar mig med halstabletter, te, filmer, inbäddad med
flera täcken och kuddar. Måste bli frisk till på fredag,
då ska vi ut och äta med jobbet, som avslutning innan julledigheten.
Och det vill jag inte missa!



Såg precis på tv att Eros Ramazzotti släppt en ny skiva.
Den måste jag köpa!



Har alltid älskat hans låtar. Tycker att Italienska är ett vackert språk.
Har alltid velat lära mig det, kanske skulle ta en
kvällskurs, och även åka till Italien.
Rom lockar väldigt mycket, flera kompisar har varit där och pratar såå
varmt om denna vackra stad.
Kanske skulle önska mig en resa dit i födelsedagspresent :)



Kram





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar