fredag 21 december 2012

Mer alvedon och snart fest



Natten fick tillbringas i tv-rummet...igen.
Jävla hosta, varför ska man hosta så ini just på natten?!
Trist är det också att sova själv och inte hos sin älskling!
Ringde vårdcentralen i morse, det var bara att fortsätta knapra
alvedon...men jag fick gärna höra av mig om jag blev sämre!
Tack såå mycket.

Ikväll är det middag med jobbarkompisarna och det vill
jag inte missa, så det blir till att kurera sig efter alla konstens regler,
tar till vad som helst nu. Känner varken lukt eller smak
så att äta nån god middag är egentligen lönlöst, får
gå på vinet istället :)

Tidigare idag kom min stora tjej hem från Stockholm,
åhh vad glada alla syskonen blev, de har inte träffat henne sen i somras,
jag med för den delen! Skönt att ha alla kidsen hemma!
Fast mina andra tre blir hämtade av sin pappa snart så känslan 
varar inte så länge...de kommer dock tillbaka på söndag igen :)


Nää nu får jag ta mig i kragen och gaska upp mig lite,
det är ju fest ikväll. Med en dusch, smink, snygga kläder,
meeeer alvedon, vin och kanske lite lite sprit
så kanske man kan kräla sig ner till stan :)


Lite snajsiga ögon...försöka dölja såsiga, sjuka ögon kan ju funka med
svart och glitter...


 Lite glitter på mina torra läppar.


Så här skulle jag absolut kunna se ut! Byxorna och hatten har jag...
det blir värre med blusen, håret och den coola looken!


Bubbel sägs ju vara gott, inte om du frågar mig, men det ser himla
lyxigt ut. Håller mig till vin och nån god drink eller två kanske :)



Kram





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar