söndag 16 december 2012

Mysiga Göteborg




Igår tog jag och sambon tåget ner till Göteborg,
åhh vad jag gillar den staden, många mysiga butiker.
Vi har gjort så här de senaste åren, jag och sambon, åkte ner till 
Göteborg för att julhandla, jätte mysigt, men tror ni att vi handlar
något?! 
Inte en enda julklapp, även fast det finns massor att köpa, det
blir att vi går till nåt mysigt ställe och äter, dricker vin och kollar på folk!
Det är ju också väldigt trevligt.
Något som var väldigt roligt, tyckte iaf jag, var att den ena servitören
stötte på min sambo...ha ha ha.
Det är inte bara jag som tycker att min sambo ser bra ut :)

Det finns några butiker som jag bara måste gå in i när jag är 
i Göteborg, sambon är inte alltid lika sugen att gå in som jag...

Grönbergs Interiör  en mysig butik med inredning och blommor.

Grandmas  saker från Bruka, Lexington, Matheus, Green gate m.fl.

Charlotte  snygga kläder från Odd Molly, HunkyDory, Melmelli m.fl.

Fiorucci   apsnygga kläder, skor, smycken, väskor till kille och tjej.

Balders Hage  inredninggrejer, doftpåsar, lampor, porslin och allt till bra pris.

Casa Linné  inredning från Pb Home, älskar allt!!

Ja detta är några av de butiker som jag vill gå in i.
Vilka är era favorit butiker?
Berätta gärna :)!

Det enda jag köpte var denna, världens bästa handkräm, om man
som jag får otroligt torra händer denna kalla årstid.
Använder även krämen till mina fötter, blir lena som bebisfötter efter några dagar :)



Kram






1 kommentar:

  1. Tack för tipset! Mina händer behöver lite omvårdnad! :)

    Jenny

    SvaraRadera