tisdag 25 december 2012

Julen i bilder



God morgon, hur har eran julafton varit, bra hoppas jag?!
Vi hade en väldigt bra dag igår förutom att jag
fortfarande är sjuk...riktigt irriterande nu faktiskt!
Min familj är nog också rätt så trött på mitt hostande och snörvlande...

Mina tre yngsta var med hos oss på julmorgonen och fick öppna
sina paket från oss, vi fick öppna paketen som dom hade köpt till oss.
Sen åkte vi och lämnade barnen hos sin pappa,
första julen utan mina små...det känns i hela mitt hjärta!

Väl hemma fixade vi med maten, min stora tjej är hemma från Stockholm,
hennes fina vän valde att fira jul med oss och det är vi glada för :)
sambons föräldrar kom så vi var ändå 8 runt bordet.
Dagen var precis så där lagom, med både mat, godis och presenter.
En väldigt fin julafton.



 Många paket blev det under granen, barnen köper ju till varandra
och då blir det en hel del :)


 Fanny och Filip öppnar paket.


 Vilmer blev gladast för sina glasögon som han fick från Filip.
Tänk att det enkla ändå alltid är de mest uppskattade presenterna!


 Maja får hjälp av Jennifers fina vän att sätta ihop en playmobilgubbe.
Alla har inte hunnit byta om från pyjamas...


 Fick såå bra presenter från barnen. Min favvo parfym (haft den sen jag var 15 år...),
"Så mycket bättre" (den spelas om och om igen), en nagelfil (min är kass),
ett par färggranna strumpor (mina gamla är det hål i).
Fick även hårnålar, ett smyckeskors, trisslotter, chokladask och en gosig pläd.


 Älskar julmat...fast det räcker med en gång per år.


 Många goda ostar hade sambons föräldrar med sig...tur att man inte
känner nån doft...ha ha ha.


En enkel men fin dukning med mitt Matheus porslin, silverbestick, IKEA glas
och en rufsig linneduk.


 Polkagrisar, silverkulor och järnljusstakar.
Kan det bli enklare och finare?!


Min finaste present fick jag från min älskade sambo.
En vit klocka med blingbling, Toy-watch som går att köpa hos Greta & Anna.
Zlatan och hans Helena Seger har en varsin, och nu jag...he he he.
Tack snälla snälla underbara älskling!


Idag blir det en baraattvaraochtadetlugntdag...
Imorgon fyller min son 13 år och ska ha "Herrmiddag" på kvällen
med sina kompisar. Sist kom killarna i kostym, fluga/slips,
de var såå fina :)

Ha en fin dag alla härliga tjejer!



Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar