onsdag 5 december 2012

Hur mycket snö kan det komma?



Herregud vad mycket snö vi fått idag!
Det har snöat konstant hela dagen och gör det fortfarande.
Plogbilarna har knappt plogar klart på vägarna innan de snöar igen.
Men jag tycker att det är otroligt vackert ute när det är
så här vitt och pudrigt.

Idag tog jag med mig Maja ner på stan för att hon skulle
få köpa julklappar till sina syskon. Det gick rätt så fort att hitta
paket till alla. Mysigt med lite egen tid!
Vi hann dock inte slå in dom när vi kom hem eftersom det var dags
att äta, kolla julkalendern, borsta tänderna och lägga sig...
Men imorgon ska vi nog hinna med det :)

Slängde ihop en pepparkaksdeg nu på kvällen, som ska få stå
i kylskåpet över natten, så kan barnen och jag baka imorgon
efter städdagen. Tänkte att barnen skulle få varsitt litet
pepparkakshus som de sen får dekorera precis som de vill :)

Bild från Pinterest.

Nu ska jag lägga mig i soffan, om det går, har sååååååån
himla träningsvärk. Det finns nog ingen som haft lika mycket som
jag har...ha ha ha.



Kram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar