måndag 10 juni 2013

Att snart vara färdig



Igår målade jag taket, taklisterna, väggarna en tredje gång,
spacklade, slipade, tapetserade och började slipa golvet.
Åhh vad fint det blir :)

Så idag när jag var på jobbet ville jag bara hem och fortsätta slipa golvet,
så att jag kan börja måla det vitt. 
Slippappret tog slut så jag målade dörren en gång till istället.
Får åka och köpa med slippapper imorgon efter jobbet.


Såå fräscht med vitt och mycket ljusare.


Vilken skillnad! Golvlisten, elementet och rören ska också målas vita.
Men ser ni vad äckligt gula de är?! Oj, dammsugarslangen kom visst med...



Tadaa, visst blev det fint med tapeten!! Älskar den och det kommer
min lilla snörpa också göra när hon kommer hem på fredag :)


 Älskar älskar älskar...sjukt nöjd.


 Blir så glad när det blir som jag tänkt mig.


 Började slipning av golvet...bort fula korkmattan från helvetet!!!


Ja ni ser att jag kom en bra bit...sjukt ont i ryggen får man bara.


Tog en sväng förbi Åhléns för att kolla in en taklampa på
vägen hem från jobbet. Det fanns en kvar, men den var inte så fin,
den var guldassig istället för vit så det blev inget köp :(

Så nu är jag på jakt efter en sådan lampa fast från nån annan affär.




Precis en sån här lampa vill jag ha i Fannys rum.
Någon som vet var jag kan få tag på en sådan?




 Kram

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar