lördag 22 juni 2013

Midsommar på Öland



Hemma efter en helt fantastisk midsommar på Öland
tillsammans med fina vänner, fjärde året nu.
Vädret kan man inte klaga på, kom ett skyfall och åska ett tag på 
midsommarafton men sen fick vi en kanondag/kväll.


 Här håller bordet på att bli dukat, vi hade massor av mat och alla
fick matkoma efteråt...Varmt hade vi det också så vi gick ner till stranden när vi ätit.


 Vilken dag...vilken himmel...vilken fantastisk midsommarafton!


 Varför har så många på Öland en grind men inget staket???!! Gå gärna genom 
grinden är ni snälla!


Våra fina fina vänner :)


Ingen var intresserad av att dansa...


 Love is in the air.


 Min älskade sambo och jag :)


 Ett toppen ställe mitt på stranden i Köpingsvik där man kan äta och dricka gott,
vilket vi också gjorde!

Härligt med färgglada flaggor på stranden.


 En underbar kväll.


 Vilken solnedgång...varför bor vi inte vid havet året om?


Jag (i världens rufsigaste friss, måste bero på fuktig havsluft) och min vän.



Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar