måndag 10 juni 2013

Fransar och annat snyggt till sommaren



Jag har snöat in på fransar...på skor, klänningar, väskor,
ja allt...tycker att det är så förbaskat snyggt.

Tänk att det finns så många webshop man inte visst fanns om
inte nån annan hade skrivit eller tipsat om dom...åhh det finns så
mycket fint.




är en webshop som jag tycker har väldigt mycket fint både med fransar
och utan...ja ni får helt enkelt gå in och kika vetja!
Och bilderna är ju bara sååå snygga...här några stycken.


 Kimonos har jag också fått upp ögonen för...så jäkla snyggt
hela outfiten!





Klänningen är så himla romantisk.





Denna funderar jag på att klicka hem.


 Denna kimono är dösnygg...kan tänka mig att gå och sitta så där
avslappnat på vår altan i sommar...


Mer fransar...guuud va läckert!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar