onsdag 19 juni 2013

Rea fynd och pollen



Ni har väl inte missat att Pomp de Lux har 40% rabatt i
sin webshop?! Gå in och fynda vetja, det finns en hel
del godbitar kvar.












   Bilderna är från webshoppen.
Har sagt det så många gånger förr, men det är väääldigt bra
kvalitet och otroligt fina kläder. Passa på att fylla på garderoben inför sommaren.




Imorgon åker vi till Öland för att fira midsommar tillsammans med fina
vänner för fjärde året i rad.

Vad ska ni göra på midsommar?

Hoppas det blir fint väder så jag kan ha min fina klänning på mig :)


Nu blir det sängen, helt färdig i kroppen efter all renovering och gräspollen 
allergin som gör sig påmind...gaaahh. Det blir att gardera sig för midsommar
om man ska ha en chans att kunna sminka sig över huvudtaget.
Risken är annars väldigt stor att jag kommer se ut som en kokainpåverkad
tvättbjörn...ingen vacker syn vill jag påpeka.



Kram

 

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar