fredag 30 mars 2012

Fredagsmys


Härligt med fredag...

Denna låt går ofta på radion på jobbet...då fuldansas det vill jag lova!
Kommer bli årets sommar plåga :)


Måste spela den för barnen, de kommer älska den!!



Tog en promenad från jobbet, sambon slutade tidigare så 
jag fick snällt gå, vi jobbar på samma jobb. Men det var riktigt skönt att gå.

 Tog en sväng genom stan och in på skoaffären...
där stod dom...
skorna som skrek efter mig...
ta med oss hem, du behöver oss!

Så de fick följa med.


Sen mötte jag upp sambon som fixat frissen hos frisören
och vi gick hem tillsammans.
Dusch och på med kläder, sen upp på våra cyklar och ner till stan för lite
fredagsmys med Thai mat...såå gott...men ack såå mätt.

Nu sitter vi här i soffan och jäser, ungarna kollar tv.

Blir en tidig kväll för mig, ska jobba 6-12 imorgon.
Sen får jag besök av en hög tjejpolare och vi ska äta och dricka gott
hela kvällen...så trevligt!



Ha en mysig kväll alla fina



Kram


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar