lördag 17 mars 2012

Härliga lördag


Min fina fina sambo överraskade mig idag med att fixa barnvakt (över natten!) och boka biobiljetter till i kväll...det var evigheter sen vi var på bio tillsammans...ska bli så mysigt!
Filmen vi ska se är Nobels Testamente.



Får se om vi fixar mat hemma eller går ut och äter...återstår att se.



Lovade ju att visa byxorna jag köpte igår för en billig peng.
Jag är verkligen ingen färgstark person, har nästan bara ljusa färger på alla mina kläder, det funkar bäst för mig. Men tycker att färger är jätte fint på andra.


Tror att dessa kan vara snygga i sommar när man har fått lite färg på fötter och ben, de är nämligen inte hellånga. Försökte ta en bild på mig i dom men guuud så svårt det är att ta en bild på sig själv!!
Kan nog bli snyggt med en enfärgad, fin topp och ett par höga klackar :)
Bilden gör inte byxorna rättvisa, de ser vida ut men är rätt tajta.



Det gick hur bra som helst att kliva upp ur sängen i morse, fast klockan stod på 05.00!!
Tog med mig den super-duper-stora godispåsen och cyklade till jobbet.
Tiden gick fort och vi gjorde det vi skulle. Det var uppskattat med godis, fast det var
tidigt på morgonen. Det mumsades friskt vill jag lova. Men allt åts inte upp,
så tog med resten hem till de andra. Får väl äta upp det i kväll :)


Filmen vi såg igår var väldigt bra förresten, ett tips bara!



Ha en fin lördag ladies



Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar