torsdag 15 mars 2012

Kall torsdag


Hej alla, hur har ni det i kylan?
 Idag har det varit lite kallare och mulet ute. Fick ta på mig min dunjacka i morse...mindre kul men jag gillar inte att frysa. Barnen fick ta på sig varmare kläder också. 
När vi kom hem så tände vi brasan och flera ljus...det var ett tag sen...men väldigt mysigt!


Just nu sitter jag i soffan tillsammans med mina små tjejer och kollar på Bolibompa, det är mysigt att avsluta dagen med barnen. Ibland spelar vi spel innan de går och lägger sig. I morgon ska de till sin pappa och då pussas och kramas vi extra mycket i kväll :) 
De kommer tillbaka om en vecka, vi har dem ju varannan vecka.


I kväll får det nog bli ett glas vin tillsammans med sambon och en film.
Apropå film...pratade film med min jobbar kompis igår...riktigt bra tjejfilmer...sådana som man blir så där mysigt glad av...med situationer man känner igen sig i. 

Några filmer som vi båda tyckte var riktigt bra var:

The Holiday(min favvo!!)



Mamma Mia



Letters to Juliet



Sex and the city 1 och 2




Burlesque
P.S. Dessa filmer är ju inget som sambon kollar på...



Nu ska jag lägga mina små


Trevlig kväll!



Kram


 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar