lördag 17 mars 2012

Soffläge


God kväll. Filmen var bra, och det blev mat ute! 
Nu ligger vi här i varsin soffa med varsin dator i knät och softar...
Det känns att man gick upp tidigt i morse.
 Sitter och funderar på gummistövlar...
Låter konstigt va?! Ha ha ha...men skulle verkligen behöva nya, mina har några år på nacken.
Fodret har släppt i dom också, så när man ska ta på sig dom så måste man kravla upp det från halva stöveln...sen hålla i med båda händerna så att man inte fastnar.
Låter som om jag behöver ett par nya va?!

Har länge sneglat på ett par svarta av denna sort


Någon som har dessa? Är de bra?
 Har smala fötter och ben så jag vill att de ska sitta bra utan att det känns som om
 man tappar dom när man går...
Just dessa fina stövlar kan man köpa på Tintinstyle

De skulle vara väldigt snygga till nån av dessa klänningar från Chill Norway,
som också finns hos Tintinstyle.
Nepp nu säger jag hej då.
Lägger mig bredvid sambon.

 Ses i morgon igen


Kram


 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar