torsdag 1 mars 2012

Snart helg


Guud va fort veckan har gått...snart helg!
1 Mars redan...snart fyller alla våra tjejer år, alla fyra på en vecka, pust!

I morgon har vi fredagsfika på jobbet, och det är min tur, igen. Tyckte inte det var länge sen jag bakade sist!
Kollade vad som fanns i frysen och hittade både rabarber och jordgubbar...
Så då fick det bli en smulpaj med dessa underbara bär (säger man bär om rabarber, eller frukt?, inget låter bra!) Hoppas att grabbarna blir glada för lite hembakat.

När jag var på affären så hittade jag lite nya tidningar...vilken skräll.
Köper alldeles för mycket tidningar, men kan inte låta bli, de ger såå mycket inspiration och glädje!
Så det får bli min kvälls lektyr :)







I morgon ska jag på AW med några på jobbet, både fika och mat :) weeeehooo
Jag och min kollega spelar Wordfeud om vem som ska bjuda på ett glas vin eller öl.
Vinner man med över 100 poäng så dubbleras priset, jag leder stort, än så länge...

Håll tummarna för mig nu!

Spelar nämligen mot världens sämsta förlorare...hi hi hi




Ha en fantastisk kväll


Kram





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar