måndag 5 mars 2012

Paket


I fredags fick jag en avi från posten, att mitt efterlängtade paket från Pomp de lux hade kommit.
Nu hann jag aldrig hämta paketet i fredags eftersom jag var på AW. I lördags så mådde jag inte så bra, men på kvällen tog jag och sambon cykeln för att hämta detta STORA paket, på nästan 8 kg!!

Vad tror ni herrn i postutlämningen säger...
Paketet finns inte här! Va...vaddå finns inte?  Vad menar han, jag har ju fått avin för bövelen.

Jag fladdrar med avin framför honom och säger att han nog får titta på sitt lager en gång till...
Det är en STOR vit påse med guldprickar på, säger jag högt. 
Det finns två sådana här men inte med ditt namn på...säger han. Du får komma tillbaka på måndag!

På måndag...va sjuttsingen...jag vill ju ha paketet nuuuu.
Det var ju bara att hoppa på hojen och dra hem, utan något paket...hmppff

Men idag var jag där igen och vet ni...paketet hade kommit!!
Jiipppiiii
Och gisses vad STORT det var, måste sett roligt ut när jag kom cyklandes med det på vägen hem.
Det var rena rama julafton här hemma...såå mycket fina kläder som barnen fick.
Tänk om man kunde få handla så där mycket kläder till mig själv, utbrister min sambo.
Jag tror vi handlade 46 plagg...!!!

Modevisning får det bli i helgen när mina barn kommer hem...visar bilder då...






Trevlig kväll alla fina


Kram


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar