torsdag 9 augusti 2012

Armband i värmen


Hej hopp gummipropp :)
Åh vilket väder...underbara värme och sol, iaf på altanen!
Idag har jag mest suttit vid bordet som vimlar av olika sorters pärlor,
band, berlocker och lås...det görs nämligen armband för
hela slanten! Det har smittat av sig på barnen också :)
Vi lär nog fortsätta hela helgen skulle jag tro...det är förbaskat roligt måste jag säga.
Sambon har gjort en beställning :)

Fyra sitter redan på min arm...älskar dom!


Här håller jag på med ett "kompisarmband" och ett annat med stjärna
ligger och väntar på att få luftas :)





Ikväll ska vi gå ut och äta, det blir trevligt, det skulle tydligen bowlas
också men det får jag snällt hoppa över...foten gör fortfarande så
förbaskat ont, ska till doktorn imorgon.
Kommer inte kunna jobba på måndag om foten inte av ett under blir bra tills dess!
Tänkte att jag skulle använda min klänning som jag fyndade
på halva reapriset för ett tag sedan.
Man känner sig som en engelsk konfekt när man har den på sig :)
Vad jag ska ha för skor på mig blir en senare fråga, med tanke på den
svullna foten...

Ha det så bra så länge!




Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar