torsdag 9 augusti 2012

Flera pysseltips


God kväll!
Har precis kommit hem från restaurangen, såå gott det var!
Och mumsig drink fick jag också...strawberry daiquiri...min favvo!!

Tuva och Vilmer fick för sig att sova ute på altanen i natt
(den är inglasad, dock ej isolerad, så det blir bra kallt där nu!), får
se hur länge de står ut. 
Sambon och jag sitter här och kurar med varsin dator, i skenet av
en massa stearinljus, det känns att hösten är på väg nu.
Så nu när jag ändå är i pysseltagen, ska fortsätta imorgon, så tänkte
jag om det inte vore dags att ta upp stickningen och 
sömnaden igen, brukar göra det på hösten.

Hittade några väldigt finfina tips på snyggelisnygga plagg :)


 Denna fuskbenvärmare är ju kanon! Så slipper man töja ut sina skor
och det blir inte så knöligt i stövlarna heller...sådana här får det bli!

 Snygg väska i linne (älskar ju linne!), i påsmodell, då får det plats
mycket i den också :) Enkel modell, inga krussiduller!



Hur smart och snygg var inte denna?! Såå jävla smart och snygg
skulle jag säga! Måste bara hitta ett schysst tyg, de hänger
liksom inte på träd här där jag bor...

Tack för tipsen säger jag!
Bilderna är från Pinterest.



Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar