onsdag 22 augusti 2012

Att känna att hösten är på väg


Med stickad tröja och raggisar, uppkrupen i 
soffan, och med en hel massa tända ljus överallt 
känns det som om hösten är här...

Gillar hösten, förutom regnet då, tycker om att få klä mig i
mina fina tröjor och koftor, jeans och stövlar. 
Luften blir klarare och man får tända doftljusen igen. 
Maten blir lite matigare och jag bakar gärna en fruktpaj till efterrätt
eller stora kanelbullar.
Tar mig en kopp te och kryper upp i soffan för att se en
riktigt bra tjejfilm så jag får både skratta och gråta.
Boar in mig inför vintern...

Men hösten innebär också ett par nya stövlar
eller kängor...iaf för mig :)
Har hittat ett par som jag sååååååå gärna vill ha!

Men visst är de coola?! 

Tillsammans med en härlig kofta...

 en höstjacka...


och mina Please jeans och en stor härlig halsduk
så är saken biff!

Kängorna köper du här
koftan är från Hunky Dory och jackan från Esprit.

Ett tips om bra höstmusik...


"Hittade" Frida Andersson, en finsk tjej, idag...åhh vad bra hon är!
Lyssna och njut av hennes underbara stämma,
det ska jag göra :)



Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar