torsdag 16 augusti 2012

Första arbetsveckan snart slut


Hej på er, jag har inte glömt bort er!
Men denna veckan har jag helt enkelt inte hunnit med.
Inte orkat heller för den delen...första arbetsveckan och man är
helt slut! Inte van att gå upp så tidigt på morgonen,
och stå upp hela dagarna, det tar på krafterna vill jag lova.
Sambon har sin sista semestervecka och har varit iväg med barnen
och badat tre dagar i rad...typiskt att det fina vädret kommer när jag börjar
jobba...grrr. Men barnen får äntligen lite badväder innan skolan
börjar på måndag :)

Idag började Formex uppe i Stockholm, hade vääääldigt gärna
velat åka dit upp, men det får bli nästa gång ist.

Har planerat in en kräftskiva på lördag här hemma, det ska bli riktigt
trevligt, älskar kräftor...åhh jag vill ha många!!
Var på affären och köpte lite lyktor, haklappar och lite annat
som är livsnödvändigt på en kräftskiva...ha ha ha.
Här ska det pyntas minsann!
Tänkte baka lite gott bröd, en god västerbottenpaj
och en efterrättspaj med björnbär från vår trädgård.
Plockade en drös idag...och mer kommer det :)


Titta vilka fina björnbär.


Imorgon tar vi fredag och det gillar vi skarpt!



Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar