måndag 27 augusti 2012

Härlig tid


Hösten är här, det är den verkligen, frisk och kall luft,
härligt! Älskar hösten!

Har myst hela helgen med en massa ljus tillsammans
med min familj. Synd att min lilla Maja blev sjuk bara,
krupphosta igen, men med bra medicin så
funkar det alldeles utmärkt.

Kalas, dansträning, fotbollsträning och match 
klarades också av.



Och idag började jag mitt nya jobb, eller jag började
utbildningen för det nya jobbet, som jag inte riktigt egentligen vet
vad det innefattar, men det visar sig nog ;)
Hur som helst så känns det otroligt roligt att få göra lite
annat på jobbet, ombyte förnöjer som man säger!

Apropå ombyte,
på torsdag ska jag till frissan för att göra mig lite höstsnygger,
ska bli såååå skönt! Längtar! Ska färga håret och nagga på luggen,
guuud vad den växer, skit jobbigt när den sticker i
ögonen, så på torsdag kan jag se ordentligt igen :)
Och alla ni andra kan se mina ögon...
Tänkte färga håret rött, mörkrött!



Bilder från Pinterest
Vad säger ni om detta?!
Höstsnyggt.
Mörka jeans, stickad tröja, snygga stövlar/kängor/boots
och rött hår...kan det bli bättre!

 På torsdag får ni se :)



Kram


 




2 kommentarer:

  1. Härlig färg.
    Och snygga boots måste komma från BY KOAH

    www.inspo.nu

    SvaraRadera
  2. Ja visst är det!
    De kommer från Sancho boots :)

    Kram Malin

    SvaraRadera