lördag 4 augusti 2012

Minisemester i bilder


Idag kom vi hem från en liten tripp i Danmark,
åh jag älskar verkligen detta underbara land!! 
Vill ha ett hus där...japp det vill jag!
Vi har även avverkat Helsingborg...också ett underbart ställe!

Sitter här i köket med ömmande tår, slog i dom tidigare idag
när vi var i Helsingborg och gick på stan. Gick i mina flipflops
på trottoaren och en av stenarna var 5 cm högre än de 
andra...drog i tårna så jag såg stjärnor :(
Blir till att åka till doktorn imorgon, kan inte böja på dom och en är blå...

Här kommer några bilder från vår lilla tripp.


 Simglasögonen är på...de ska ju bada i Danmark :)


 På båten Helsingborg-Helsingör.


 Danskt godis...I like!



 En dagens på hotellet...klänning Lindex och 
skärp gaaaaaammalt.



 Det var ganska kallt i vattnet, de stod och tvekade ganska länge!
Om jag badade?? Neeej, jag solar ist :)


 Morgonmys :)


 Vilka pannkakor tjejerna fick idag...med massor av frukt och glass :)



Dansk tidning med coola barnkläder...och godis förstås.


Mer bilder imorgon.
Nu ska jag hoppa i säng, trött som bara den...




Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar