tisdag 31 juli 2012

Hemma igen


Nu har vi kommit hem igen efter vår lilla road trip
tillsammans med alla barn och några vänner. Vi har varit på västkusten 
och campat...till barnens glädjerop!
Själv är jag ingen campare men korta stunder funkar,
fast då vill jag gärna att vädret är bra, vilket det inte var...
Men vi hade jätte trevligt för det :)!!

Nu när man kommit hem så är det den där gigantiska högen
med tvätt som ska tvättas...pust.
Jag kan inte säga att vi har en massa kläder att tvätta, tog för lite
och för tunna kläder med, var ju optimist!
Hade verkligen behövt ett par jeans, en tjock tröja och ett par bättre skor.
Tvätthögen består mest av handdukar, badlakan och lakan...

Sen blir det till att packa igen...de tre stora ska på kollo imorgon
till på söndag. Kvar blir mina tvillingtjejer, jag och sambon, och vad vi ska
hitta på är inte riktigt bestämt ännu, men en resa neråt blir det nog :)

Operation tältresning i mulleskogen.



 Fina kvällar hade vi iaf :)



 Mina fina tjejer på en restaurang i Norge, ja vi var över där en sväng också.



Köpte mig ett par Please jeans...I´m in love!




Fyndade ett par såå coola boots på rea i Norge,
till en femtedel av priset...:)


Nää nu ska jag hoppa in i duschen och få bort campingdoften.
Ses senare alla snyggingar!


Kram


2 kommentarer:

  1. Ser ut som om ni haft en härlig semestertur! Var hittar man please-jeans på västkusten. Med vänlig hälsning, Lisa

    SvaraRadera
  2. Det hade vi verkligen :)!! Dom hittade jag i en butik som heter Tara,
    som ligger i Kungsbacka.

    Kram Malin

    SvaraRadera