fredag 13 juli 2012

Rea och trötta fötter


Hej på er, hur har dagen varit?
Min har varit härlig men nu är jag helt slut i kroppen
och huvudet. Resan upp till Stockholm gick bra, försökte sova
så gott jag kunde, man sitter mest och nickar till.
Väl framme låste jag in min packning och stegade mot min
 favvo butik Mathilde, där det var super rea!
Synd för mig men tur för butiken...ha ha ha.
Alltså de har såååå mycket snyggt där, vill ha hela butiken!
Det provades hej vilt men jag kunde ju inte köpa alla kläder,
så jag gick och åt och tog mig en funderare på vilka plagg som skulle
få äran att följa med mig hem...

Det mesta jag provade var från ett av mina
favvo märken HunkyDory. Här en smalrandig kavaj/jacka
i vitt och ljusblått...så himla snygg.


När den är knäppt ser man alla fina detaljer :)




 Här en annan kavaj/jacka från Ralph Lauren.



 Söt blus från HunkyDory.



 Fin bomullströja, kolla in den coola ryggen, från Stylein.




Påsarna är väldigt tjusiga, det är trevligt när man får en fin påse
tycker jag.
 

Fint inslaget i prassligt silkespapper. Vad som fick följa med får ni se en annan dag!


Nu sitter jag i min väns lilla radhus och väntar på att hon
och hennes familj ska komma hem, känner mig lite ensam...
Godissugen är jag också...saltlakrits hade inte varit helt fel!!

Ses imorgon igen!


Kram



1 kommentar:

  1. åh så mycket fint!! blev ju JÄTTESUGEN på att åka till Stockholm nu ....*ler

    Kram

    Pernilla på Piazzan

    SvaraRadera