onsdag 25 juli 2012

Sol, bad och grill


Dagen har varit fantastisk med blå himmel, sol och värme.
Det tar på krafterna att vara ute i värmen hela dagen,
men jag klagar absolut inte, älskar värme!
Det enda som är lite jobbigt är att det blir såå varmt i vårt
hus när man ska sova på natten. Vi har ett trähus och luften står liksom
stilla, fast man öppnar alla fönster. Men som sagt, jag 
klagar inte, denna värme ska jag tänka på i vinter när jag fryser
som en hund...ha ha ha.

Vi tog med barnen till utomhusbadet idag, till barnens glädje :)
Alla badade utom jag, är en riktig badkruka, badar aldrig
här i Sverige(nästan aldrig iaf!).
Badar bara utomlands, där det är riktigt varmt och vattnet
är ljummet...då är det skönt.

Tog vägen förbi målaraffären på hemvägen och köpte olja till altanen,
som jag skurade igår. 


Så mycket renare och snyggare!
Imorgon ställer vi tillbaka sofforna igen...skulle verkligen vilja ha ett stort
svart parasoll att ha över möblerna, det blir riktigt varmt här på dagarna!
Vi grillade på kvällen och satt ute på gräset...det blev som en liten 
picknick fast hemma...ha ha ha.


Mmm så gott med grillat, och sitta utomhus, och ha semester,
livet är underbart!!



Ses imorgon!



Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar