tisdag 17 juli 2012

Väder=klädproblem


Äntligen tisdag, ska träffa stora dottern :)
Sov rätt dåligt i natt, vaknade med ryggont, har en del problem
med min rygg, jobbigt när man är lång...
Det onda sitter alltid på höger sida så man känner sig lite sne.

Sitter och kollar ut på alla människor som går förbi vad de har på
sig för kläder...alltid detta klädproblem...gaaaahhh
En del går med shorts och linne, en del går med jeans och tröja.
På himlen är det en del vita fluffiga moln.
Kollade väderprognosen, det ska regna en hel del idag, inget som 
man ser en tillstymmelse till just nu, men man vet ju aldrig!
 Igår var det många som gick påpälsade fast det var strålande
sol och varmt ute. Så jag litar liksom inte riktigt på de som går förbi...

Jag hatar att frysa, men jag gillar inte att konka på en
massa kläder i onödan heller...
I-lands problem...ja vet, men ändå.

Hur som helst önskar jag er en bra dag alla fina!

Bild från Pinterest.


Kram





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar