tisdag 24 juli 2012

Semester


God quellen alla bruds!

Hoppas allt är bra med er...här är allt som det ska!

Semester, sol ,värme, glada barn, bad, grillat, vin, grannar,
öppna fönster, godis, chips, skura altan, handla,
dusch, nya lakan, barfota, skratt, njuta av livet,
att bara ha det helt fantastiskt!!
Det där med att skura altan hör väl inte direkt med att ha semester
att göra egentligen, men det var illa tvunget!
Imorgon blir det till att olja in den...

Vad har ni gjort idag?
Vi har inte kommit iväg på nån road trip som jag skrev om härom
dagen...är fortfarande hemma, men det funkar det med.
Har en del att fixa med och barnen gillar att få vara här i huset
(det är ju vår första sommar här).

 Vi tog med barnen på ett eftermiddagsdopp, det var inte varmt
men de hoppade i och simmade en stund. Jag stod som vanligt uppe
på land och väntade(världens bästa badkruka!!!).



När vi kom hem tog jag mig ett glas rosé och en chokladbit
av den bästaste man kan tänka sig, nämligen Fazers egna
Tupla! Detta är den absolut godaste godisbiten jag kan tänka mig!!
Det är väl kanske den finska ådran jag har i mig som gör att jag älskar denna!

Ber om ursäkt att jag inte är här lika ofta som jag brukar,
men det är ju trots allt semester :)
Hoppas att ni också passar på att njuta av er lediga tid!!


Önskar er alla en skön kväll!



Kram



 

2 kommentarer:

  1. Do you want to get 30 bitcoin-related referrals every month, absolutely free?

    Here is How To:

    1. Claim 1,000 min. (10,000 maximum) free satoshi per 24 hours from the Mellow Ads Faucet.

    2. Start a 1 day network-wide campaign (fix the budget to all your claimed satoshi) driving traffic to a bitcoin related referral URL.

    3. Upon campaign's completion, re-claim and re-start.

    SvaraRadera
  2. If you are looking to BUY bitcoins online, PAXFUL is the #1 source for bitcoins as it allows buying bitcoins by 100's of payment methods, such as MoneyGram, Western Union, PayPal, Visa, MasterCard, American Express and even exchanging your gift cards for bitcoins.

    SvaraRadera