onsdag 18 juli 2012

Hemresedag


God morgon...och vilken morgon sen...
jag åker hem!! Hem ljuva hem!
Det har varit jätte härligt här uppe i Stockholm, där jag växte upp,
men det ska bli otroligt skönt att få komma hem.
Komma hem till min säng, till min älskade sambo,
till barnen, till mitt hus, till min trädgård, 
till mina vänner...
Det är alltid skönt att få komma hem!

Men innan jag åker så måste jag packa!
Hur ska jag få till min packning?
Kolla bara på detta virrvarr...

Ett organiserat kaos eller...ha ha ha.

Gårdagen tillbringades tillsammans med min fina dotter på stan.
Vi hade det hur mysigt som helst, härligt att bara vara vi!
Vi åt lunch och middag på stan :)

Hon gick på infoträff ang att jobba som au pair 
i USA. Medan hon var där och blev intervjuad så gick
jag till Kungsträdgården för att ta mig ett glas vin och läsa
en bok...och kolla på folk :)





Sen blev det en underbar middag på en trevlig Italiensk
restaurang, såå gott, alltid gott!!



Idag ska vi fortsätta träffas, jag och Jennifer.
Idag får det nog bli en god fika någonstans, vi älskar fika :)

Och idag får det nog bli jeans och tröja, frös igår,
för vädret ser inte så lovande ut!

Ha en fin dag alla underbara!



Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar