torsdag 19 juli 2012

Att ha landat och en bloppis


 Hem ljuva hem, visst är det väl så, att
det är bäst hemma ändå?!
Min sambon hämtade upp mig vid stationen igår, åh vad skönt
det var att kramas igen :) 
När vi kom hem så fick jag en underbar bukett med 
tio stora röda rosor, man kanske skulle åka iväg oftare ;)


Älskar blommor!


Till frukost hämtade jag hallon från vårt hallonland...såå söta 
och jätte gott att ha i filen. Det är verkligen härligt med egen
trädgård, att bara gå ut barfota och plocka.

Resten av dagen har vi slappat, skönt, måste få känna att man
har semester. Hemma har vi bara Tuva,
men snart kommer även Vilmer, han har varit borta nästan två veckor!!
Ska bli skönt att få pussa och krama på honom :)
Och på söndag eller måndag kommer mina barn hem :)




När jag skulle hänga in mina nya kläder(som jag fyndade i Stockholm)
så kände jag att det var dags att rensa ut lite först.
Så jag tänkte mig en bloppis, det kanske finns nån annan som
vill ha dessa kläder, så därför lägger jag ut dom här ikväll.

En tjuvtitt först...


Först till kvarn gäller. Lägger ut bilderna ikväll med priser och är
det något ni vill ha så mailar ni mig :)

Önskar er en fin dag!



Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar