onsdag 4 juli 2012

Line och Zara


Hej, ursäkta att jag varit dålig på att uppdatera här inne,
fullt upp hela tiden. Hoppas ni har det bra...har ni semester
eller jobbar ni? Berätta gärna :)
Själv jobbar jag denna vecka och nästa, sen blir det skön semester...

Idag har det varit helt underbart ute, barnen har varit och badat med
fritids...skönt för dom! Inne på jobbet är det bastu...huuaa.

Igår kom ett litet efterlängtat paket, som jag dessutom
fyndade på rean.

 Fint inslaget i silkespapper.



 Såå fin, tunn blus från Line of Oslo.


Blir fin till mina korallfärgade Zara byxor.


Ett matchande armband och en blingbling ring till 
blir snyggt.

På fredag ska vi ha en liten avslutning med jobbet, kanske
skulle funka att ha detta på mig då :)
Vi ska spela brännboll och grilla, denna gången hoppas vi på bättre
väder! Sen blir det antagligen att dra ner på la stada och
skaka rumpa...ska bli sjukt roligt! Har så himla roliga jobbarkompisar :)


Snart blir det återigen dags för en pw med bra musik i
öronen...känns otroligt skönt att jag kommit igång med min 
träning! Man blir så mycket piggare och känner sig grymt 
stolt efteråt. Läste något bra som Magdalena Graaf
hade skrivit om träning och vikt och att vara nöjd med sig själv.
Håller helt med henne där!



Kram


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar