söndag 15 juli 2012

Att ha haft en bra dag


I förmiddags tog jag bussen in till Slussen, och sen
tunnelbanan in till Centralen för att möta upp min stora tjej.
Det var ett tag sedan, närmare bestämt när hon tog studenten den 8 Juni,
såå skönt att få träffa henne igen!

Vi gick och tog en lunch, som hon bjöd mig på :)
Sen ville hon gå och shoppa...och jag protesterade inte...
gillar ju också att shoppa :)
Hon köpte en del kläder och jag köpte några små grejer bara.
Vi hade en fin dag tillsammans!
Ska ses igen på tisdag då hon ska på infoträff ang att jobba
som au pair i USA...längtar!


 Vi tog en sväng till Replay butiken där det var halva priset på massor av jeans.
Gillar Replay, ett av mina favvo märken! Jennifer köpte ett par, de var jätte fina!



 En dagens. Underklänning KappAhl, klänning från en äldre
kollektion European Culture, väska hemmasydd, armband H&M,
stövlar DNA.



  En sväng till favvo butiken Mathilde fick det också bli,
jag  skulle kunna bo där inne!!



 En glasspaus var behövligt. Som jag har längtat efter mjukglass doppad
i smält choklad...mmmm.



Två somriga nagellack inhandlades, såå fina :)
Målade naglarna direkt när jag kom hem i den aprikosa färgen.

STORA örhängen a´la indian och lite underkläder köptes också.


När jag kom hem så fixade min fina vän en mumsig middag
medan jag vilade fötterna...
Imorgon blir det att besöka Söder och en annan favvo butik,
nämligen Pure and Simple. Blir en del andra fina affärer också.
Måste ta en fika på nått mysigt ställe med :)

Ses imorgon!
God natt allihop.



Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar